2013. február 14., csütörtök 17:48

Egészséges fogyás sporttal

Írta: 
  • Betűméret Betűméret csökkentése Betűméret csökkentése Betűméret növelése Betűméret növelése
  • Nyomtatás
  • E-mail
Értékelés:
(0 szavazat)
Különösen az állóképességi sportágak alkalmasak a fogyásra. Különösen az állóképességi sportágak alkalmasak a fogyásra.
Minden évben ugyanaz a probléma: felállunk a mérlegre és a mutató egyértelműen rossz irányba billen ki, holott a legutóbbi étteremlátogatásunkkor annyira visszafogtuk magunkat, hogy a desszert tiramisuról is lemondtunk. Nos, hogyan adjuk le a felesleges kilókat, hogy a nadrág ne szorítson, és a borzalmas hurkák a hasunkon legalább ne látszódjanak olyan nagyon?


Az biztos, hogy egy fontos tényező ebben a kiegyensúlyozott táplálkozás, a szénhidrátok, a gyümölcs és a zöldség megfelelő aránya, és az, hogy egészségesen étkezzünk, máskülönben magával a sok sporttal nem lehet lefogyni.

Különösen az állóképességi sportágak alkalmasak a fogyásra. Ezek nemcsak edzenek és a szív-érrendszerünket erősítik, hanem ráadásul a zsírégetést is serkentik. A testünk fokozottabb zsírégetésével pedig könnyebben fogyunk. Bármelyik állóképességi sportágat is választjuk, legyen az a futás, a nordic walking,  a kerékpározás vagy egy másik fitneszedzés, mint példáúl a Curves, figyeljünk mindenekelőtt arra, hogy az edzést lassan kezdjük el. Az edzetlen test számára is a kevesebb sokszor több, fokozzuk lassan az edzést, és jobb sikereket fogunk elérni.



Ha még ráadásul erősítő edzést is végzünk, erősebb izomfelépítést érünk el és megint csak az lesz a hatása, hogy a szervezetünknek megnő az energiaszükséglete és így több zsírt is éget el. Ezen kívül az erősítő edzéssel célzottan érinthetjük a problémás zónákat, és így a nők által rettegett narancsbőrt is megelőzhetjük.
Ha egészségesen szeretnénk fogyni és a súlyunkat hosszú távon meg is szeretnénk tartani, akkor az állóképességi és az erősítő edzés kombinációja mellett kell döntenünk. Ezt összekötve egy egészséges táplálkozással a kilók is gyorsan le fognak olvadni a nemkívánatos helyekről, és elfelejthetjük az állandó méregetést.

Kapcsolódó elemek

  • Húsvét előtti tisztítókúra és fogyókúra egyszerűen
    A kurkumát szerte a világon ismerik, nálunk is számos háztartás elengedhetetlen tartozéka, használjuk a főzéshez ízesítőként. Azonban azt kevesen tudják, hogy a kurkuma az egyik legjobb szer lehet a testünk méregtelenítésére, sőt még fogyhatunk is segítségével.
  • A túl sok és gyors tempójú futás épp oly káros lehet, mint a mozgásszegény életmód
    -
        London, 2015. február 4., szerda (MTI) - A túl sok és gyors tempójú futás épp olyan káros lehet az ember egészségére, mint a mozgásszegény életmód - derült ki a Journal of the American College of Cardiology című szívgyógyászati szaklapban közölt dán tanulmányból.
  • Nyári kilóolvasztó receptek
    A nyári hőségben előkerülnek a fürdőruhák és sokan plusz kilóik miatt aggódnak. Szerencsére néhány egyszerű ital elkészítésével felvehetjük a harcot a túlsúllyal szemben. Természetesen a testmozgás elengedhetetlen része minden testsúlycsökkentő programnak, de bizonyos ételek, italok segítenek a zsír égetésében és bontásában.
  • Edzésben a légzés
    Sok ember hamar kifárad, hajlamos légúti megbetegedésekre és nem talál fáradtságára magyarázatot, hiszen egészséges, nincs komoly szervi baja. Mi lehet ennek az oka? Kevesen gondolnának a helytelen légzésre, mint fő panasz okozójára.
  • A kalóriaszegény étkezés 7 alappillére
    Mit fogyasztunk, ha fogyókúrára szánjuk magunkat? Milyen élelmiszerek az egészséges étkezés alapjai és mennyit fogyaszthatunk belőlük? Íme 7 táplálék, amely a diétánk alapját képezheti valamint egyheti mintaétrend.
A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

KÖVESS MINKET!

 
 

Follow Me on Pinterest

TÁMOGASD MUNKÁNKAT

-H I R D E T É S-

EZT IS AJÁNLJUK

KÖVESS MINKET ITT IS

 
 

BELÉPÉS

Hozzászóláshoz be kell jelentkezned, vagy regisztrálj!

Celsus az egészségért

KERESS OLCSÓ SZÁLLÁST